Hibabejelentés

Hibabejelentés

Hibabejelentő adatlap

Útmutató: Kérjük, hogy a gyorsabb és pontosabb ügyintézés érdekében a töltse ki az alábbi hibabejelentő adatlapot. A *-al jelölt sorok kitöltése kötelező! A kitöltés után kattintson az adatlap alján található Tovább gombra! Köszönjük az együttműködést!

 

KOMPLEX-B Kft. által felszerelt rendszer. Helyszíni javítást kérek!

Hozzájárulok a hibabejelentés során megadott személyes adataimnak az Adatkezelési tájékoztatóban meghatározott célból és ideig történő kezeléséhez.*

Adatkezelési tájékoztató

Hibabejelentés KOMPLEX-B Kft. által telepített, karbantartott, távfelügyelt rendszerekkel kapcsolatban Hétfő – Vasárnap a nap 24 órájában

  • 0-24-ben hívható telefonszámunk: +36 72/449-228 (119-es mellék)

Garanciális feltételek

Garancia időtartama

Cégünk az általa felszerelt biztonsági rendszerekre a vásárlástól számított 1-3 év helyszíni garanciát vállal a felszerelés helyén. A garancia idő az adott rendszernél az átadás-átvételi jegyzőkönyvben, illetve a karbantartási szerződésben fel van tüntetve. A lejárt, illetve a jótállást vesztett rendszerek javítását költségtérítés ellenében tudjuk vállalni.

Általános garanciális feltételek

  • A Vásárló az észlelt hibát cégünk felé bejelenti írásban ( weboldalunkon a fenti hibabejelentő adatlap kitöltésével, Emailben ) vagy telefonon. Ezt követően 1 munkanapon belül cégünk szakembere felveszi a Vásárlóval a kapcsolatot telefonon egyeztetés céljából.
  • Díjmentes javítást/cserét a jótállási időn belül csak a rendeltetésszerűen használt, külsőleg sértetlen rendszerekre vállalunk.
  • A lejárt, illetve a jótállást vesztett rendszer javítását költségtérítés ellenében tudjuk vállalni.
  • A termékeket minden esetben megvizsgáljuk és amennyiben a hiba nem javítható, új termékre cseréljük.
  • Abban az esetben, ha nem áll módunkban a terméket kicserélni, vele egyenértékűre cseréljük.

A garanciát kizáró tényezők

A számlán bármely szabálytalan javítás, törlés, átírás vagy valótlan adatok bejegyzése a jótállás érvénytelenségét vonja maga után. Megszűnik a jótállási kötelezettség, ha a meghibásodás az alábbi okok miatt következik be:

  • Nem rendeltetésszerű használatból eredő kár, amely lehet baleset, szerencsétlenség, helytelen tárolás, nem megfelelő üzemeltetés, rongálás, külső beavatkozás, túlfeszültség.
  • Erős napsugárzás, nedvesség, elemi kár (villámcsapás, túlfeszültség) vagy bármilyen mechanikus sérülés miatt bekövetkezett károsodás.
  • Illetéktelen szerviz, illetve magánszemély beavatkozása által okozott károsodás.
  • A terméken található garanciamatrica sérülése.
  • A termékek szakszerűtlen kezelése a jótállás elvesztésével jár.

Nem tartoznak a jótállás jogkörébe az alábbi esetek:

  • Tisztítási és karbantartási munkálatok elvégzése.
  • Természetesen, üzemszerűen elhasználódó, a termék általános használata során természetszerűleg kopó alkatrészek meghibásodásának kijavítása.

Nem garanciális termékek ügyintézése

  • A garanciális határidőn túli javításokat igyekszünk a beérkezés sorrendjében teljesíteni.
  • Szervizünk fenntartja a jogot, hogy amennyiben a javítás során olyan hibát talál, vagy oly mértékű rongálódást fedez fel, amely a javítást lehetetlenné vagy gazdaságtalanná teszi, úgy a javítástól elálljon.
  • Fizetés ellenében javított készülékekre 1 hónap garanciát biztosítunk.
  • A munka elkészültéről a megadott telefonon, sms-ben, e-mailben értesítjük.
  • Amennyiben a javítás során olyan előre nem látható hiba derül ki, amely a vállalási összeg nagyságát, vagy a jótállási (szavatossági) jelleg megítélését befolyásolja, a javítást csak az Ön értesítése és belelegyezése után végezzük el.
  • A javításra átvett készüléket csak a Szerviz felvételi lap ellenében adjuk ki.
  • Felhívjuk figyelmét, hogy a megjavított termékeket az értesítéstől számított 30 napig áll módunkban megőrizni, ezt követően megsemmisítjük.

A szerviz ügyintézés rendje

  • Amennyiben nem kötött cégünkkel karbantartási szerződést, a karbantartási munkák elvégzése a vásárló feladatát képezi, így csak karbantartott, tiszta termékeket veszünk át javításra. Ellenkező esetben karbantartási, tisztítási költséget számolunk fel.
  • A vásárló köteles a garancia érvényesítésekor a hiba pontos leírását írásban ( Emailben ) mellékelni (amennyiben a fenti adatlapot nem tölti ki előzetesen). Amennyiben a bejelentett hibajelenség nem jelentkezik, hibakeresési, tesztelési díjat számolunk fel.
  • Amennyiben a terméknél semmilyen hibajelenség nem jelentkezik, átvizsgálási költséget számolunk fel.