Hibabejelentés
Hibabejelentő adatlap
Útmutató: Kérjük, hogy a gyorsabb és pontosabb ügyintézés érdekében a töltse ki az alábbi hibabejelentő adatlapot. A *-al jelölt sorok kitöltése kötelező! A kitöltés után kattintson az adatlap alján található Tovább gombra! Köszönjük az együttműködést!
Hibabejelentés KOMPLEX-B Kft. által telepített, karbantartott, távfelügyelt rendszerekkel kapcsolatban Hétfő – Vasárnap a nap 24 órájában
- 0-24-ben hívható telefonszámunk: +36 72/449-228 (119-es mellék)
Garanciális feltételek
Garancia időtartama
Cégünk az általa felszerelt biztonsági rendszerekre a vásárlástól számított 1-3 év helyszíni garanciát vállal a felszerelés helyén. A garancia idő az adott rendszernél az átadás-átvételi jegyzőkönyvben, illetve a karbantartási szerződésben fel van tüntetve. A lejárt, illetve a jótállást vesztett rendszerek javítását költségtérítés ellenében tudjuk vállalni.
Általános garanciális feltételek
- A Vásárló az észlelt hibát cégünk felé bejelenti írásban ( weboldalunkon a fenti hibabejelentő adatlap kitöltésével, Emailben ) vagy telefonon. Ezt követően 1 munkanapon belül cégünk szakembere felveszi a Vásárlóval a kapcsolatot telefonon egyeztetés céljából.
- Díjmentes javítást/cserét a jótállási időn belül csak a rendeltetésszerűen használt, külsőleg sértetlen rendszerekre vállalunk.
- A lejárt, illetve a jótállást vesztett rendszer javítását költségtérítés ellenében tudjuk vállalni.
- A termékeket minden esetben megvizsgáljuk és amennyiben a hiba nem javítható, új termékre cseréljük.
- Abban az esetben, ha nem áll módunkban a terméket kicserélni, vele egyenértékűre cseréljük.
A garanciát kizáró tényezők
A számlán bármely szabálytalan javítás, törlés, átírás vagy valótlan adatok bejegyzése a jótállás érvénytelenségét vonja maga után. Megszűnik a jótállási kötelezettség, ha a meghibásodás az alábbi okok miatt következik be:
- Nem rendeltetésszerű használatból eredő kár, amely lehet baleset, szerencsétlenség, helytelen tárolás, nem megfelelő üzemeltetés, rongálás, külső beavatkozás, túlfeszültség.
- Erős napsugárzás, nedvesség, elemi kár (villámcsapás, túlfeszültség) vagy bármilyen mechanikus sérülés miatt bekövetkezett károsodás.
- Illetéktelen szerviz, illetve magánszemély beavatkozása által okozott károsodás.
- A terméken található garanciamatrica sérülése.
- A termékek szakszerűtlen kezelése a jótállás elvesztésével jár.
Nem tartoznak a jótállás jogkörébe az alábbi esetek:
- Tisztítási és karbantartási munkálatok elvégzése.
- Természetesen, üzemszerűen elhasználódó, a termék általános használata során természetszerűleg kopó alkatrészek meghibásodásának kijavítása.
Nem garanciális termékek ügyintézése
- A garanciális határidőn túli javításokat igyekszünk a beérkezés sorrendjében teljesíteni.
- Szervizünk fenntartja a jogot, hogy amennyiben a javítás során olyan hibát talál, vagy oly mértékű rongálódást fedez fel, amely a javítást lehetetlenné vagy gazdaságtalanná teszi, úgy a javítástól elálljon.
- Fizetés ellenében javított készülékekre 1 hónap garanciát biztosítunk.
- A munka elkészültéről a megadott telefonon, sms-ben, e-mailben értesítjük.
- Amennyiben a javítás során olyan előre nem látható hiba derül ki, amely a vállalási összeg nagyságát, vagy a jótállási (szavatossági) jelleg megítélését befolyásolja, a javítást csak az Ön értesítése és belelegyezése után végezzük el.
- A javításra átvett készüléket csak a Szerviz felvételi lap ellenében adjuk ki.
- Felhívjuk figyelmét, hogy a megjavított termékeket az értesítéstől számított 30 napig áll módunkban megőrizni, ezt követően megsemmisítjük.
A szerviz ügyintézés rendje
- Amennyiben nem kötött cégünkkel karbantartási szerződést, a karbantartási munkák elvégzése a vásárló feladatát képezi, így csak karbantartott, tiszta termékeket veszünk át javításra. Ellenkező esetben karbantartási, tisztítási költséget számolunk fel.
- A vásárló köteles a garancia érvényesítésekor a hiba pontos leírását írásban ( Emailben ) mellékelni (amennyiben a fenti adatlapot nem tölti ki előzetesen). Amennyiben a bejelentett hibajelenség nem jelentkezik, hibakeresési, tesztelési díjat számolunk fel.
- Amennyiben a terméknél semmilyen hibajelenség nem jelentkezik, átvizsgálási költséget számolunk fel.